Vagas de Emprego: Customer Success Manager

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… e da satisfação com o suporte. Identificar proativamente padrões de clientes que podem cancelar nosso serviço. Analisar dados dos clientes para melhorar sua experiência. Auxiliar no desenvolvimento de produtos. Experiências e/ou Qualificações: Conhecer o cliente a fundo entendendo do negócio dele e sua operação. Compreender a real necessidade do cliente e conduzi-lo até seus objetivos. Analisar a performance do cliente, diagnosticar problemas e propor soluções. Acompanhar os indicadores do cliente. Up-sell e cross-sell de novos produtos. Acompanhamento do SLA de resposta e da satisfação com o suporte. Identificar proativamente padrões de clientes que podem cancelar nosso serviço. Analisar dados dos clientes para melhorar sua experiência. Auxiliar no desenvolvimento de produtos. Diferencial: Experiência com atendimento de produtos SaaS. Vivência em um time de Customer Success. Vivência em atendimento ao cliente. Conhecimento sobre chatbots. Espanhol avançado. Inglês avançado.

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Atividades Profissionais: Levantamento dos dados de utilização dos clientes. Análise de dados e elaboração de soluções. Agendamento e organização de visitas com diversas partes envolvidas. Realização de visitas a clientes. Relacionamento com foco consultivo no cliente Ser a ponte entre Cliente e Empresa. Experiências e/ou Qualificações: Experiência com o segmento de Seguradoras e em processo de vendas para grandes contas (Enterprise). Informações adicionais: Organização Bom relacionamento Interpessoal. Conseguir apresentar soluções aos problemas encontrados dentros dos prazos estabelecidos e com qualidade exigida. Coachability, ou seja, a habilidade de receber e até pedir feedback, crítica ou sugestão e adaptar seu comportamento para se tornar, constantemente, uma versão melhor de você mesmo. Paixão por trabalho em equipe em um ambiente altamente colaborativo. Atitude executora, assumindo responsabilidades com proatividade e buscando soluções antes mesmo de envolver outros …

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Atividades Profissionais: Drive to continuously improve Client Services across the company by helping to create a company-wide culture focused on customer success and client delight across the organization (Marketing, Product, Sales, Finance, Executive) Experiências e/ou Qualificações: Relevant work experience in B2B SaaS customer success, account management, or a strategic consulting organization Prior knowledge of (or willingness to learn) marketing and advertising technology Comfort with preparing and delivering formal executive business reviews (EBR) to senior-level executives, with a focus on project-specific milestones and customer health Experience using customer success software (ideally Gainsight), CRM software (ideally Salesforce), and Google Applications (Docs, Sheets, Slides). Bachelor?s degree from an accredited college or university, or relevant experience English language proficiency for all locations and specifically for non-US offices, business-level …

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… (internas ou externas) pra tratar a saúde dos clientes. Auxiliar no planejamento de equipe / segmentação de carteiras, promovendo melhorias no atendimento à base de clientes. Apoiar a Diretoria de Customer Success na composição de relatórios, métricas, KPIs para apresentações executivas. Gerenciar analistas de planejamento na obtenção, gestão e apresentação de números de receita e custo, bem como liderar a ?batida? de forecast da área. Auxiliar o Marketing na criação de Casos de Sucesso da área. Projetar e criar relatórios que compartilharão as métricas existentes de envolvimento e satisfação do cliente, incluindo, mas não se limitando a, NPS, MRR, Churn, atividades de usuários e pesquisas de feedback. Experiências e/ou Qualificações: Superior completo. Desejável Pós Graduação e/ou especialização. Experiência em Customer Success, de preferência em uma empresa de alta tecnologia ou software. Perfil ?data-driven?, ter paixão em trabalhar com dados. …

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… standards. EDUCATIONS and/or EXPERIENCE. Industrial Civil Engineer with an MBA. Bachelor?s degree in engineering. Successful experience of at least 10 years relevant business management experience leading leadership team in the Brazilian market, ideally in an international organization, with a background in Engineering and / or Construction Consulting companies, both from the Mining and Energy sector as main customers. This position has direct responsibility in the financial results of losses and / or profits of the company. Experiências e/ou Qualificações: leadership and interpersonal skills required including: decision making, problem solving, adaptability, people management and team building. Excellent communication, presentation and mediation skills are essential Customer focused & commercial skills. Safety culture. Strong and proven management skills required, including: knowledge of business and management principles involved in strategic …

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Atividades Profissionais: Lixar is looking to hire a Senior Technical. Analyst to join our team. As a Senior Technical Analyst, you will help the management team and clients define solution vision and collaborate with our Developer to make it a reality. For this you will need top-notch communication skills, and an easy familiarity with technical matters. What you will be doing: Identify solutions used to solve key customers? business objectives and provide technology vision Develop detailed requirements, stories and acceptance criteria for the development teams Play an active role in sprint planning to ensure the requirements are tracked and delivered on time and within scope Manage the product backlog, grooming and prioritizing Work closely with all key areas of the business from a technical and non-technical standpoint Coordinate and refine requirements based on input and discussions with technical talent such as architects, technical leads and Developer Balance and communicate …

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… of re- occurrence. Report on these issues to the extent as required by GM of Quality. Monitor and review the vender\'s invoices to ensure proper billing for ECSA and WCSA ports. Liaise with customers at ECSA and WCSA ports, acting as corporate representation and supporting OEM agents. Assist commercial team as requested to source new freight (PCC/RoRo) and resolve booking inquiries/issues. Escort and attend for customer\'s visitation in ECSA and WCSA area as requested. Assist Customer Service Department as required to confirm booking accuracy and volume. Submit required reports after every vessel attendance; Cargo Work Check Sheet. Loading condition report with photos. Monthly Activity Report Summary of vessel and customer attendance, stevedore meetings and port topic Assist the GM of Sao Paulo, GM of Quality and GM of Operations as directed. Experiências e/ou Qualificações: Experience: An advanced degree from an accredited college or university in …